onsdag 7 oktober 2009

Trevligt och stressigt.

I helgen var jag på återträff med alla som slutade 9:an för 25 år sedan, tänk att det var så länge sedan. Det var ett företag som hade annordnat det hela och det bjöds på tacobuffe som inte var det mest välfyllda man har träffat på men men. Det var kul att träffas i alla fall, många har man ju inte sett sedan man slutade 9:an. Dans var det också in på sena natten och man känner av att man inte är 16 år längre på många sett.
Söndagen gick i ett lite lugnare tempo och vi var mest hemma och myste med filmer och lite god mat.Det mest ansträngande vi tog oss för var långpromenad med hunden, vilket passade mej perfekt.

Nu är det dock slut på lugnet och den nya veckan har rivstartat med att jag jobbar tre nätter i rad. Idag var jag dessutom tvungen att gå upp vid 10.30 tiden eftersom jag skulle följa med dottern till tandregleringen, piggare har jag varit kan man säga. Idag ska jag upp tidigare också och skicka iväg dottern på handbollsmatch 20 mil bort, en Onsdageftermiddag hmm vilken planering. Sedan följs dagen upp med föräldramöte i skolan och nattmöte på jobbet för att till sist avslutas med 10 timmars nattjobb. Det ska bli skönt när dessa dagar är över och jag längtar redan efter att få bädda ner mej i sängen och sova ut ordentligt.
Ha det så bra kram Petra.

Inga kommentarer: