tisdag 2 juni 2009

känna livet i sig

Nu är det äntligen dax igen, att man känner livet i sig som i berättelsen om madicken och det har jag verkligen gjort nu i helgen. Underbart väder och små lamm som bräker på ängen nedanför sommarstugan.

Alla måltider intogs utomhus från frukost och fika till den obligatoriska grillningen på kvällen. Detta skedde utan att någon behövde ta på sig täckjacka eller dyligt för att överhuvudtaget kunna sitta ute. Då känner man livet i sig.


( Bild från zetas)
Min nya vattenkanna i zink som jag köpte på Coop och som står brevid min älskade fjärilslavendel. När jag tittar på dessa två då blir jag så glad och känner livet i mig.



Mors dag som började med fina blommor plockade av mina älskade barn och en ny flaggstång av mannen samt lite småpaket och frukost på sängen. Då känner jag livet i mig.
Hoppas ni också kunnat njuta av den härliga helgen kram Petra.




Inga kommentarer: