måndag 6 december 2010

Borta bra men hemma bäst....

 Så var man hemma igen från ett soligt och snöfritt Stavanger till ett alldeles igensnöat Östergötland. Har jobbat mycket under den 1 1/2 vecka som jag har varit i Norge vilket var meningen så det var ju bra. Känner dock nu när jag är på mitt vanliga jobb att det känns lite slitet i kroppen.
 Och idag var det dax för den mysiga andra advent, hjälp vad fort det har gått. I år har jag verkligen inte hunnit med som jag brukar, men jag ska nog komma i fatt lite när jag blir ledig några dagar i veckan. Här en bild från det fortfarande stängda Lustfyllt.
Här lite glögg från förra årets julmys med etikett som duktiga mamma med bloggen http://hasselgatan.blogspot.com/ gjort. Kika gärna in där så kan ni vara med och tävla om superfina julkort.
Ha det så bra kram Petra.

1 kommentar:

MårsArt sa...

Skönt att du är hemma igen!
Konstigt, var det ingen snö i Stavanger???
Tråkigt med Lustfyllt, december där brukar vara så fin.
Kramar