måndag 13 juli 2009

Hemma igen

Har varit en vecka på västkusten och Göteborg, mycket mycket varmt och mest tid i centrala Göteborg med handbolls tittande utomhus. Andra dagen hade jag tjatat så mycket på tjejerna att ha ordentligt på huvudet och dricka ordentligt så jag glömde bort detta själv och fick ta apotekets vätskeersätting pga att jag själv fick en släng av solsting (klantigt). Men nu är vi hemma igen och på landet med helt andra temperaturer i luften.




Det var härlig att komma hem igen till mogna smultron, blåbär och jordgubbar samt att få sitta ner lite i mellan varven. Mina fötter är fortfarande som klubbor och har solbränna efter foppatofflorna som var det enda jag fick på mig till sist. Skulle träffa en gammal kompis på stan i Göteborg och tänkte att jag skulle ta på mig lite finare på fötterna, men det var bara att glömma. Foppatofflorna fick hänga med och luncha på avenyn de med.





Skönt att komma hem till sitt eget igen, borta bra men hemma bäst. Nu blir det landet resten av semestern.

Kram Petra






Inga kommentarer: