onsdag 22 april 2015

Punktering!



Fick punktering på cykeln på väg till jobbet härom kvällen, inte kul! Särskilt inte när jag visste att det innebar att jag måste gå hem efter tio timmars nattjobb.


Men morgonen visade sig vara helt magisk lugnt och tyst bara en och annan som skulle till jobbet.
Blev särskilt nöjd med mitt beslut att ta vägen genom stan och trädgårdsföreningen då jag bjöds på en dundrande föreställning av Våren! Somnade gott efter den promenaden som  det nog blir fler av. 
Ha en bra dag Kram Petra

2 kommentarer:

MårsArt sa...

Attans också vilken otur, men jag vet hur underbart det är i trädgårdsföreningen, så det var plåster på såren(haha...sjuksyster)
Kramar

Aquilejans sa...

Vilka underbara bilder från Trädgårdsföreningen, idag saknar vi solen särskilt som alla spelarna glider rätt bra i gyttjan under Aranäs Open.
Kram Malena