måndag 3 januari 2011

Nytt år.

 Så var det nya året inskålat och i år skedde det i hemmets lugna vrå tillsammans med P för en gång skull, eftersom det nästan alltid brukar vara så att någon av oss  jobbar. Våra ungdomarna var bara hemma tidigt på kvällen för att äta gott ihop med oss.
 Även i år kan man njuta av kommunens ljussatsning vinterljus, som är fina utsmyckningar med ljus som finns på olika platser i stan. Jättefint och så blir det mycket ljusare på platser som annars skulle vara rätt så mörka. Bilden är nere vid ån här i stan.
Nyårslöfte? Neej, men i alla fall en nystart ska jag försöka mej på i form av att allt jag intar går i GI´ns tecken. Det gick bra sist jag höll på med detta så nu försöker vi igen.
God fortsättning kram Petra.

1 kommentar:

MårsArt sa...

Jaha, då måste jag också ta tag i mitt liv(min vikt).
Har ju också fixat GI bra förut.
Nu KÖR vi!!!
Det ser så fint ut med ert Vinterljus i Linköping, har sett på nätet.
Tyvärr är denna kommun så snål, så här får vi tindra med ögonen...
Kram