torsdag 6 november 2008

Kris och julgodis.

Igår hemma var det en liten kris då jag upptäckte att mitt favorit te med vaniljte var slut. Givetvis så hade inte lilla kvartersbutiken detta i sitt sortiment utan jag fick snällt ställa mig i kön i den lite större butiken ( jag skulle för all del handla lite till oxå för ovanlighetens skull Ha! Ha!) så det gick ju bra. Men nu är ordningen i alla fall återställd igen tack och lov.



I natt på jobbet hade en jobbarkompis (Eva ) med sig syndigt goda skumtomtar som var perfekt sega och färska tyvärr.... Vi har kommit på att Eva är en feeder men hon säger att hon även feeder sig själv. Tack för tomtarna de piggade upp!




Här är lite annat gott julgodis som säkert också skulle slinka ner utan större bekymmer.


Ha en bra dag!


kramar Petra





Inga kommentarer: